rowyn

rowyn

zondag 30 mei 2010

7 maanden





Is er iets ofzo?



Ik ben Rowyn en ik ben 7 maanden:
- Wachten bij de stoep? Nou, volgens mij heb ik dat nog nooooiiit geleerd hoor.
- Zitten voor ik de riem om krijg? Nou, dan kan ook wel als ik blaffend door de bijkeuken heen ren vind ik.
- Oom Galen is deze week geopereerd aan een kies en een bultje, gelukkig heeft de dierenarts veel kraag laten zitten, dan kan ik er tenminste nog aan trekken.
- We wandelen veel te kort vind ik. Dan zit de rest al braaf in de auto, nou dan ga ik in mijn eentje nog wel een beetje rondsnuffelen enzo. Soms zitten er wel ergens vissers, gezellig joh!
Maar als het vrouwtje dan instapt en weg rijdt, ga ik toch maar snel die kant op, het is wel ver lopen naar huis denk ik.
- Als we thuiskomen moet ik eigenlijk meteen de tuin in vanuit de auto. Ik ga liever even aan het einde van de oprit een kijkje nemen. Stel je voor dat ik wat leuks mis op straat! Een kat of een andere hond, of nog leuker, mensen. Dan doe ik gewoon of ik even een rondje om de auto loop.
- Ik heb vrouwtje toch even een poepje laten ruiken hihi. Ze dacht dat ik "rond" nog niet zo goed kon, omdat we dat niet vaak hebben geoefend. Maar ik snap dat al lang! Toen ze het wilde gaan oefenen deed ik het gewoon in 1 keer en ik snap het uiteraard ook zonder handgebaar en ze kan ook meedraaien. Net een dansje hihi.
- Ik kan heel hoog springen. Nog even en ik kan vanuit stand op de eettafel springen. Gewoon blijven oefenen. Ik vind het echt maar raar dat de katten wel op tafel en in de vensterbank mogen en ik niet, slaat nergens op. Nou ik ben ook al bovenop het dressoir geweest hoor!
- Ik kan ook heel hoog tegen vrouwtje springen. Wilde zij daar een kunstje van maken... Ze heeft me 2 keer gevangen. Nou, dat is niet de bedoeling hoor. Ik spring alleen als ik dat wil dus dat doe ik niet meer.