rowyn

rowyn

woensdag 16 december 2009

Hij is er!

Leuk pupje hoor, maar ik ben toch nog steeds de liefste?!




Maandag hebben we Rowyn opgehaald, samen met Galen en Jazzy. De rit in de auto ging prima. Hij was dan ook al vaak in de auto geweest, dat was duidelijk te merken. Toen we thuiskwamen liep meneer al gauw stoer rond. Het leek erop alsof hij het huis en de tuin nog herkende van zijn bezoekje een week ervoor.
's Nachts heeft hij geslapen van 23.00 tot 6.00. Uiteraard naast mijn bed. Hij heeft eerst een paar minuten hard gemopperd, maar gaf dat al snel op. Toen ik hem hoorde rommelen in zijn benchje heb ik hem mee naar de tuin genomen voor een plasje en daarna heeft hij geslapen tot 8.00!
Rowyn is al dikke vrienden met Jazzy en Fynn, de kat. Galen en Lykke (de andere kat) weten nog niet zo goed wat ze er van moeten vinden. Einde van de ochtend hebben we gewandeld, Rowyn eerst in een rugzak op mijn buik, maar hij heeft zelf ook een stukje gelopen in het zonnetje.
Gistermiddag en avond moest ik werken. Mijn moeder kwam 's middags oppassen tot het baasje weer thuis was van zijn werk. Rowyn was vreselijk blij toen ik 's avonds weer thuis kwam, alsof hij me al herkende.
Vannacht heeft hij geslapen van 23.00 tot 7.00 en na een plasje hebben we weer verder geslapen tot kwart voor negen!
Rowyn is gek op voer en op sjor-spelletjes. Dat is heel erg handig ivm trainen. Gisteren heb ik een begin gemaakt met het aanleren van de clicker en de oefening "zit". Rowyn is leergierig en pikt dingen snel op. De meeste plasjes en poepjes worden keurig buiten gedaan, brrrr koud voor ons!
Nu loopt hij vrolijk door het huis en speelt met Jazzy. Wat een heerlijk mannetje!