rowyn

rowyn

dinsdag 19 januari 2010

Aandacht

Wat krijg je toch een aandacht op straat met zo'n klein mannetje. Een opsomming van wat we zo al te horen krijgen:
Ahhh, kijk nu. Volgens mij is het zo'n soort Lassie
Ohhhhh wat liefffff
Wat is ie zaaacht
Oooo, zo 1 wil ik ooook
(Bij de meiden van tussen de 20 en 35 gaat dit alles gepaard met gilletjes en een vriend ernaast die kijkt, van "ehhh nee he, ik wil geen hond". Vriend kijkt vervolgens naar de man naast mij en je ziet hem denken "jij bent er wel ingetrapt...")

Vrijdagavond gingen we even de stad in met de bedoeling een paar boodschapjes en daarna een hapje eten. In de parkeergarage zijn we weer met de lift geweest, Rowyn stapte naar binnen alsof we dat dagelijks doen. Van de boodschapjes is niet zo veel terecht gekomen. We kwamen een aantal bekenden, maar ook totaal onbekenden tegen die allemaal hondje wilden knuffelen.
In het eetcafe was nog een andere pup (inmiddels jonge hond:-) ) die ik ken van puppyles en ook het hondje van de eigenaresses liep rond. Rowyn vond het allemaal reuze interessant en heeft een heleboel aaien en knuffels gekregen van andere gasten. Toen we gingen eten heeft hij onder de tafel op een handdoekje liggen slapen. Toppertje!