rowyn

rowyn

zondag 3 januari 2010

puppyles en kinderboerderij

Gisteren is Rowyn weer meegeweest naar de puppyles. Alles wat we daar doen, oefenen we thuis ook, maar ik vind het belangrijk dat Rowyn nu al leert om in bijzijn van andere honden en met afleiding op mij te letten en met mij bezig te zijn. Daarnaast is het natuurlijk gewoon goed om hem mee te nemen. Hij had al snel door door dat naar mij kijken hem wat lekkers opleverde!
Na afloop was Rowyn veranderd in een sneeuwmannetje. Het sneeuwde behoorlijk! Gelukkig had ik hem zijn jasje aangedaan, zodat hij het niet koud had gekregen.
Vanmiddag zijn we naar de kinderboerderij geweest. Het was er erg druk en naast allerlei dieren heeft Rowyn heel veel mensen en kinderen gezien en een stuk of 5 honden ontmoet.





"He, wat zit daar in?"



"O, het is een geit, die kende ik nog niet."


Rowyn doet alle poepjes en bijna alle plasjes netjes buiten. Het is een kwestie van goed opletten of hij op een bepaalde manier gaat snuffelen, regelmatig mee naar buiten nemen en belonen als hij het buiten doet.

Verder heeft hij de afgelopen dagen veel geslapen. Er wordt wel gezegd dat pupjes die veel slapen aan het groeien zijn. We zullen het zien!